17/9/09

Θάλασσα



Θάλασσα απέραντη, της γης πλανεύτρα,
θάλασσα αδιάβατη στα βάθη σου,
πάρε με πήγαινέ με,
εκει που θέλεις, άφησέ με.
Θάλασσα διάβηκα στο κύμα σου επάνω,
σαν να μουν άγνωστος σε σενα,
κι 'ομως σε ήξερα, νόμιζα εγω,
γαλάζιο απέραντο, σε νοσταλγώ,
κι ας ήμουν ψέμα, στη ράχη σου επάνω.
Μέσα στα βάθη σου,ποτέ δεν θα μπώ,
θάλασσα άγνωστη σε αγαπώ.
Μέσα στα βάθη σου πάρε με,
στροβίλισέ με, σε ασπρη δίνη,
στο μπλέ σου βάλε με,
κάθε σου κύμα, ζωή μου δίνει,

μπλέ βαθύ μου έρωτα ....

buzz it!

5 σχόλια:

hackaday είπε...

Καλημέρα και καλό φθινόπωρα να έχουμε φίλτατε. Ωραία η φωτογραφία. Απειλητική μα συνάμα ελκτική. Το κείμενο ταξιδιάρικο... Ελπίζω να βλέπω πιο συχνά αναρτήσεις σου.

tzonakos είπε...

Καλημερα, καθώς κοιτούσα κάποιες φωτογραφίες μου, ειδα σε κάθε μιά κι ενα διαφορετικό συναίσθημα να κυριαρχεί επάνω μου.
Αυτη εδω ειναι λιγο απειλητική, ναι.
Εχει ενα κράμα απο αυτό που νιώθει κανεις οταν αντιληφθεί το μέγεθος της θάλασσας, την δύναμή της, ενω μπορεί να ειναι φιλόξενη, μπορεί να γίνει και άγρια, ανίκητη.
Δεν τη νικάς τη θάλασσα, πρέπει να τη σέβεσαι, να την καταλαβαίνεις.

Θα γράφω συχνότερα τώρα, και θα διαβάζω και γράφω μόνο εκει που το μπλόγκινγκ εχει παραμείνει εκι που του αξίζει να ειναι, εκει που λειτουργεί όπως πρέπει και οχι όπως το έκαναν μερικοί.
Καλη σου μερα αγαπητέ μου.

GrBase είπε...

Φίλοι μου tzonakos και hackaday

Είναι αλήθεια ότι η σχέση μου με τη θάλασσα είναι κομματάκι παράξενη … με ηρεμεί και μ’ αγριεύει ταυτόχρονα …. μπορώ να κάθομαι να την χαζεύω με τις ώρες αλλά την ίδια στιγμή να σκέφτομαι όλα όσα μου έχει τάξει και δεν τα έχω κάνει ακόμα … όλα αυτά που έχω τάξει εγώ στον εαυτό μου σε σχέση με την θάλασσα κι έχουν μείνει ακόμα σκέψεις ….

Δεν γεννήθηκα σε νησί … ούτε δίπλα στο κύμα …. δεν υπάρχει κανείς στην οικογένεια που μεγάλωσα που να έχει τρέλα με τη θάλασσα …
κι όμως …
πάντα με τράβαγε κοντά της, πάντα με είχε ΔΙΚΟ ΤΗΣ …

Να σας θυμίσω κάτι που είχα γράψει πέρσι τον Ιούνιο ….

ΘΑΛΑΣΣΑ-ΑΝΘΡΩΠΟΣ-ΚΑΤΑΔΥΣΗ

hackaday είπε...

GrBase Πότε θα σηκώσεις ανάρτηση_

GrBase είπε...

Φίλε hackaday

Λόγω προβλημάτων υγείας (βλέπε αυχενικό) αποφεύγω να κάθομαι πολλές ώρες μπροστά στον υπολογιστή ( με εξαίρεση το 8ωρο της δουλειάς μου που δεν μπορώ να το αποφύγω).

Είναι επίσης αλήθεια ότι αυτή τη περίοδο έχω στερέψει και από διάθεση για γράψιμο .. κάθε φορά που σκέφτομαι να γράψω για ένα θέμα και αναμοχλεύω το θέμα το μυαλό μου καταφέρνω να εκνευρίζομαι τόσο που αποφεύγω να γράψω :-)

Πάντως όταν βρεθώ μπροστά σε pc …. ενημερώνομαι … περνάω από φίλους και διαβάζω …. και καμιά φορά απαντάω όταν έχω κάτι να πω …

Είναι εύκολο με λίγα copy paste και καμιά καινούργια λεξούλα να ανεβάζω θέματα αλλά δεν είναι το στυλ μου ….

Θα έρθει ή ώρα που θα με ξαναπιάσει η μανία του σχολιασμού και τα λέμε πιο συχνά ..