4/2/09

Διασκέδασις

Βρέθηκα να στέκομαι σε μια αμμουδιά να χαζεύω τη θάλασσα, μόνος κι έρημος.
Χαλάρωνα και το είχα ανάγκη. Ειχα αποδράσει απο την διαολεμένη καθημερινότητα και ήμουν λεύτερος να διασκεδάσω.
Πριν την αναχώρηση είχα ντυθεί καλά, έδειχνα ίσαμε 80 χρόνια νεότερος και ήμουν σίγουρος οτι όλα τα θηλυκά βλέμματα θα με κοιτάζουν. Ειχα δίκιο όπως αποδείχτηκε μετά.
Μία θηλυκή μύγα με ειχε πάρει στο κατόπι, απο την πανσιόν μεχρι την παραλία.
Ερωτοχτυπημένη μαζί μου, στριφογύριζε γεμάτη οίστρο φτερουγίζοντας ερωτιάρικα γύρω απο το κεφάλι μου.
Λένε οτι όσο τις φτύνεις, τόσο κολλάνε. Ε, μάλλον σωστό αυτό.
Για μένα διασκέδαση ειναι να χαλαρώνω, να γελάω, να ειμαι καλά με καλούς ανθρώπους που διαθέτουν και χιούμορ και μυαλό για συζήτηση και βλέπουν τα πράγματα απο την θετική πλευρά τους απο ιδεολογία και όχι απο εθελοτυφλισμό.
Να νιώθω άνετα θέλω κι ετσι μπορώ να διασκεδάσω με οτιδήποτε.
Ειμαι απλός άνθρωπος, δεν γύρεψα ποτέ πισίνες και χλίδα, μου αρκούν απλά πράγματα αρκεί να υπάρχει γύρω θετική ενέργεια ή ακόμα καλύτερα να μπορώ να μεταδίδω εγω θετική ενέργεια στους άλλους.

Η μύγα, ακούραστη, πετούσε γύρω μου. Δεν εχω ματαξαναδεί τέτοιο κόλλημα.
Κάποια στιγμή την ρώτησα :

- Μα δεν κουράστηκες ;
- Αγάπη μου, απάντησε, διασκέδαση ειναι η τέχνη του να κουράζεσαι τις ωρες της ανάπαυσης.

Γι αυτό δεν εχω διασκεδάσει σχεδόν ποτέ όπως ο πολύς κόσμος !
Θέλω να διασκεδάζω χωρίς να κουράζομαι υπερβολικά.

Ασυμφωνία χαρακτήρων και η μύγα όπως καταλαβαίνεις έφαγε χυλόπιτα.

buzz it!

6 σχόλια:

GrBase είπε...

Τελικά όποιος έχει τη μύγα ...
...κάτι κάνει τέλος πάντων ...
Φίλε tzonakos το να καταφέρεις ακόμα και μια μύγα να σε αποκαλέσει "αγάπη μου" ... είναι κι αυτό ένα something!!!

tzonakos είπε...

Something small but better than nothing :)

marianaonice είπε...

Κάπως έτσι χαλαρώνω κι εγώ! χωρίς πρόγραμμα, χωρίς πολλά πολλά και με πολλούς!! Με λίγους φίλους και καλούς, κουβεντούλα, καφεδάκι σε ένα παραλιακό καφέ, ή ένα κρασάκι σε ταπεινό ταβερνάκι... απλά πράγματα και όμορφα!!
Ένας φίλος κάποτε έλεγε για τα ξενύχτια και τις βασανιστικές ολονύκτιες διασκεδάσεις:
Ότι έτσι πλέον περνάμε από το στάδιο της διασκέδασης στο στάδιο της ταλαιπωρίας!! χαχαχα!!

Τζονάκο μου, μύγα τη λέμε τώραααα;;;
χαχαχαχα!!!!

tzonakos είπε...

Μα... αφου μύγα ήτανε, πώς να την πώ ;

Ανώνυμος είπε...

maria?:P
Kalo to olonyxtio tha antiparatethw egw pou eimai pio mikro ki athwo,eidika an exeis kairo na ektonwseis.
Perimenw pws kai pws na rthei paraskeyh pou tha pame me thn parea se clubbaki na ksevidwthoyme:D:D:D:D-k mhn m peite oti sthn hlikia m den kanate ta idia nai?

koutsoubilla

zoyzoy είπε...

Τέτοιο κόλλημα η μύγα??? Τυχερός είσαι που δεν σε πήρε στο κατόπι καμιά σφίγγα.Ωραίο πράγμα η αποξένωση μακριά από κάθε τι εσύ και η φύση τέλειο!!