1/11/07

Καλώς ήρθατε και καλά να πάθετε .......

Αν και κατ' εξοχήν αισιόδοξο άτομο δεν μπορώ να πω με σιγουριά ότι κάθε βράδυ κοιμάμαι ήσυχος ότι όλα θα πάνε καλά..... κάπου μέσα μου υποβόσκει η πεποίθηση ότι πάλι πιαστήκαμε μαλάκες …. και ο πληθυντικός δεν είναι «πληθυντικός ευγενείας».

Δεν έχω σκοπό να ασχοληθώ με απαισιόδοξα θέματα…… αλλά …. πώς να το εκφράσω …… όσο περνάει ο καιρός βρίσκω όλο και λιγότερους λόγους να είμαι αισιόδοξος.

Θα μου πείτε ……… ο απαισιόδοξος ίσως είναι ένας καλά ενημερωμένος αισιόδοξος…….. τέλος πάντων ……

Πριν μπω στη διαδικασία του «ΕΙΜΑΙ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ» σκέφτηκα να blogάρω …….για να δούμε …… στραβός είν' ο γυαλός ή στραβά αρμενίζουμε.........

buzz it!

1 σχόλιο:

dora είπε...

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΑΝΤΩΝΗ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ "ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ". ΕΥΧΟΜΑΙ Ο "ΠΑΝΩΛΕΘΡΙΑΜΒΟΣ" ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΚΕΤΟ ΘΡΙΑΜΒΟΣ...ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΤΣΕΝΑΙ....