8/2/08

Πανωλεθρίαμβος

Τίτλος του παρόντος post .... Ο τίτλος του blog

ΠΑΝΩΛΕΘΡΙΑΜΒΟΣ



Αγαπητέ και μοναδικέ μου αναγνώστη ……
ναι ρε συ …. σε σένα απευθύνομαι …
Αν με απαρνηθείς κι εσύ … θα πέσω από τον πέμπτο όροφο … θα κάνω υπέρβαση.

Πλέω, που λες, σε πελάγη απελπισίας …. το ΣΚΑΝΔΑΛΟ Ζαχόπουλου έγινε ΥΠΟΘΕΣΗ Ζαχόπουλου …πάει το suspense ….. flat το θέμα.

Γάματα ρε συ …… και μάλιστα με μεγάλα γράμματα, απελπίστηκα.

Όλοι αθώοι αποδείχτηκαν.

Η πέτρα του σκανδάλου ( η γυναίκα κλειδί ντε !!) δεν εξεβίαζε….. πίεζε!!!
Το παραπάνω είναι δηλωθέν δια στόματος κυβερνητικού εκπροσώπου όχι μαλακίες ……από μέσα οι πληροφορίες. Ένα θα σου πω κι ελπίζω να καταλάβεις …. Αγγέλου…….. δύναμη μάγκα μου…αυτός το είπε στον ανακριτή.

Να φανταστείς ότι νιώθω τύψεις, που είδα φωτογραφίες με την εν λόγω συμβασιούχα, την συλληφθείσα πεοθηλάζουσα από την candid camera των γνωστών αγνώστων. Τρεις φορές την μέρα πλένω τα μάτια μου με αγιασμό κατόπιν παροτρύνσεως από τον πνευματικό μου τον μακαριστό Rasputin τον MEGA.

Ο ALL8-publisher έδωσε το DVD γιατί παλιά έκανε στους προσκόπους και έπρεπε να κάνει την καλή πράξη της ημέρας …. δηλωθέν δια στόματος έτερου κυβερνητικού εκπροσώπου.. Ανδριανός.Κατάλαβες;

Η αλήθεια είναι ότι αυτό το κοντόχοντρο στο οποίο φέρνει ο ALL8-publisher, μου θύμιζε κάτι από Νέστωρα Μάτσα … κάτι σαν Πήλιο Γούση ένα πράμα …. και τώρα που αθωώθηκε πανηγυρικά, δεν βρίσκω τρόπο να πλύνω το μυαλό μου με αγιασμό για τα μύρια όσα σκέφτηκα, όσο διαδραματίζονταν τα γεγονότα.

Ζω ένα δράμα φίλε μου.
Αμ το άλλο; … Ο Κλαδάς!!! Ναι ..ναι ..αυτός ο αδιάφθορος.
Μετά τις δηλώσεις του Μάκη του είχα θυμώσει. Την αμαρτία μου τη λέω.
Έλεγα, δεν είναι δυνατόν ρε λαμόγιο, να υπάρχει κασέτα που να σε παραπέμπει στο πυρ το εξώτερον κι εσύ να κυκλοφορείς στη πιάτσα με φωτοστέφανο ΙΧ και να κοκορεύεσαι ότι είσαι αμέμπτου ηθικής.

Ε!!? ..δεν θα το πιστέψεις …αθώος κι αυτός. Το θέμα του μπήκε στο αχρείο …συγνώμη αρχείο ήθελα να πω.

Άσχετο που ο Μάκης επιμένει ότι η κασέτα υπάρχει. Είδα και τον διάλογο, μάρτυς μου ο θεός, στην εκπομπή του Μάκη ……
.....Κουκοδήμος στη φωλιά του κούκου + bonus the "surprise vocals".
….αλλά πάλι είναι δυνατόν η κυβέρνηση να λέει ψέματα;
Η κυβέρνηση που την ψήφισαν τόσα εκατομμύρια μαλάκες;
Να ξεφωνίσω το «σεμνά και ταπεινά»;
Τραβάω ένα ζόρι επί του προκειμένου. Συγνώμη Μάκη μου αλλά …
Τον Νικολουτσόπουλο ποτέ δεν τον εμπιστεύτηκα, έτσι λέγανε το γκόμενο της πρώην γυναίκας μου, και τώρα πληρώνω και αυτό ….
Το ένιωθα μέσα μου ότι αυτός φταίει, αλλά από την άλλη, έλεγα ότι είμαι προκατειλημμένος με το όνομα, και τελικά είναι ο μόνος που το φερνε από δω το φερνε από κει …. αφήστε και κάτι για τα ορφανά … τα ζήταγε τα φράγκα.
Τελικά καταλήγοντας ….
….κάπου πρέπει να καταλήξω κι εγώ αγαπητέ και μοναδικέ μου αναγνώστη πριν τρελαθώ και καταλήξω

σαν τον BatMan (sick για τον Ζαχό είναι αυτό)
ή
σαν τα επιρρήματα και γίνω …..Καθολικώς Διαμαρτυρόμενος …..

Τρεις είναι οι μόνοι μαλάκες της Ιστορίας …..

Εσύ που διαβάζεις τους παράλογους συνειρμούς μου (ο αναγνώστης)
Εγώ που μπαίνω στη διαδικασία του σκεπτόμενου γράφοντος ( ο γράφων)
Ο Ζαχόπουλος που πήδηξε από το μπαλκόνι χωρίς να υπάρχει λόγος (ο ακροβάτης)

Σύμφωνα πάντα με τα πρόσφατα διαρρεύσαντα Γελοιόγραφα …συγνώμη Δικόγραφα …….. της υπόθεσης που μας ταλαιπωρεί σαν Έλληνες κοντά δυο μήνες μόνο εμείς είμαστε οι μαλάκες ….. οι φορολογούμενοι και ψηφοφόροι.
Οι ακροβάτες εξαιρούνται του παρόντος θέματος

…… γιατί αυτοί στήσανε το σκοινί …αυτοί περπατήσανε πάνω του….. αυτοί εισπράξανε τη δόξα ( με 6,00 E και 2 σακάκια ντρέπομαι να κάνω περαιτέρω συνειρμούς ) …και αυτοί πέσανε …… και σωθήκανε …εμείς να δούμε αν θα σωθούμε.

Δυστυχώς ………

buzz it!

Δεν υπάρχουν σχόλια: