4/2/08

Και μη χειρότερα ....

Ξαναεμφανίστηκε το γνωστό «πακέτο» γνωστοί άγνωστοι και ΜΑΤ.

Μέλη της Χρυσής Αυγής και Αριστεριστές σε συνδυασμό με τα ΜΑΤ κατάφεραν κι έκαναν για μια φορά ακόμα το κέντρο της Αθήνας κόλαση.

Η αστυνομία δηλώνει ότι έκανε σωστά τη δουλειά της, η κυβέρνηση επικροτεί τις αστυνομικές δηλώσεις και αναρωτιέμαι εγώ ως Έλληνας πολίτης……

Αστυνομικοί τραυματισμένοι +
πολίτες μαχαιρωμένοι +
τεράστιες υλικές ζημιές σε περιουσίες απλών πολιτών +
ανάλογες υλικές ζημιές στο κτήριο του Πανεπιστημίου +
η ζωή του Αθηναίου πολίτη να μοιάζει με κόλαση +
την αστυνομία να χαίρεται ότι έκανε καλά τη δουλειά της και ….απόφυγε τις συλλήψεις των υπευθύνων.

Μάλιστα …. Το μόνο που μένει είναι να δώσω κι εγώ προσωπικά τα συγχαρητήριά μου στην Αστυνομική Διεύθυνση για τον υπερβάλλοντα ζήλο που επέδειξε και γλυτώσαμε τα …….. χειρότερα.

…και μη χειρότερα να λέμε……

buzz it!

2 σχόλια:

dora είπε...

Ετσι πέρναγα και είπα να πω μια καλησπέρα. Έτσι για να μη νιώθεις μόνος!!!!

Κάνε μου όμως μια χάρη σε παρακαλώ. Βγάλε αυτή τη γα..... τη "ΛΕΚΤΙΚΗ ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ"...Μου έσπασε τα ΝΕΥΡΑ...

GrBase είπε...

Η επιθυμίας είναι διαταγή μοναδικέ μου επισκέπτη.

Ε!! όπως και να το δω είναι ντροπή να κάνω τη ζωή δύσκολη στο μοναδικό αναγνώστη του "Πανωλεθρίαμβου"....