27/2/08

Blogs και ...εκβιασμοί

Αν έχω καταλάβει καλά, έχουμε θέμα με τα blogs στον Ελληνικό κυβερνοχώρο επειδή κάποιοι ισχυρίζονται ότι εκβιάστηκαν από κάποιους που έγραφαν σε κάποιο (ένα και συγκεκριμένο) blog.

Το νέο το έμαθε και ή θεία Ανδρομάχη και με πήρε τηλέφωνο μες την αγωνία λέγοντας …

- Κλείστο αγόρι μου το ρημάδι, δεν τα ‘μαθες θα σας πάνε όλους στον εισαγγελέα
- Τι να κλείσω ρε θειά ; Ποιους θα μαζέψει ο εισαγγελέας;
- Εσάς τους ιντρνετάκηδες με μπλόγκια και τους εκβιασμούς
- Ηρέμησε ρε θειά, έχω ενημερωθεί και δεν αφορά τουλάχιστον εμένα ( τι να της πω στα γρήγορα να την ησυχάσω; )
- Αχ παιδάκι μου άμα το μάθει η μάνα σου θα πεθάνει από την ντροπή της
- Μην αγχώνεσαι θεία μου δεν υπάρχει πρόβλημα
Εκεί κάπου μου έκλεισε το τηλέφωνο ….

Αυτό κατάλαβε η θεία Ανδρομάχη με όσα άκουσε από την τηλεόραση. Και δεν την αδικώ. Ακόμα κι εγώ μπερδεύτηκα με όσα άκουσα.

Στην παρούσα υπόθεση, κάποιος πρέπει να εξηγήσει στου ηλίθιους ότι αν κάποιος επιχειρήσει να εκβιάσει οποιονδήποτε, η απόδειξη του εκβιασμού βρίσκεται στο e-mail που ζητήθηκαν τα χρήματα και όχι στο blog που γράφτηκαν οι καταγγελίες.

Έστω και αν κάποιος από τους διαχειριστές του press-gr επεχείρησε να εκβιάσει ή δουλειά της αστυνομίας είναι να βρει ποιος είναι ο εκβιαστής και όχι να περιορίσει το συγκεκριμένο blog.

Με το σκεπτικό τους θα προτείνω κι εγώ αφού υπήρξε αποστολή κειμένου στο press-gr από υπολογιστή της Βουλής να κλείσουμε τη Βουλή και να πάνε σπίτια τους αυτοί και να ησυχάσουμε κι εμείς.
Η αλήθεια είναι μια και μοναδική.

Τους ενοχλούν αυτά που γράφονται γιατί έχουν χεσμένη τη φωλιά τους και ψάχνουν τρόπο να το περιορίσουν. Ψάχνουν να βρουν τρόπο να ελέγχουν αυτή τη μορφή επικοινωνίας και ενημέρωσης όπως το έχουν καταφέρει με τα κανάλια και τις εφημερίδες.

Αει σιχτίρ πια, τους βαρέθηκα

buzz it!

Δεν υπάρχουν σχόλια: